INTRATUIN KERSTSHOOTS 2022
Hi fotomodellen, laatst hebben we een minishoot in kerstsfeer gedaan met jouw kids bij de Intratuin in Rhoon, en wat was het leuk! Met je inlogkaartje kun je hier inloggen om jouw foto’s te bekijken en te bestellen.
Het systeem spreekt voor zich, maar ik raad je aan om onderstaande punten nog even aandachtig door te nemen.

Je kunt digitale bestanden, fotoafdrukken, leuke fotoproducten en voordeelsets bestellen.
Verder op deze pagina vindt je meer uitleg over de opties en inhoud van de voordeelsets.
Let op je besteltermijn! Deze staat op het inlogkaartje.
Je kunt van 7 november t/m 15 december je foto’s bestellen.
Bestel binnen 14 dagen* en ontvang een GRATIS AFDRUK van 20×30 bij het hele pakket digitalen
*Dus t/m 21 november. Kies voor de ACTIE voordeelset

Inloggen met je inlogkaartje
Log in met de unieke CODE en WACHTWOORD op jouw inlogkaartje
Heb je meerdere inlogkaartjes? Je kunt met meerdere inlogkaartjes tegelijk inloggen, dit bespaart verzendkosten op je bestelling
Bekijk jullie foto’s en plaats een bestelling naar wens
Digitale bestanden zijn direct te downloaden en afdrukken worden binnen enkele dagen thuisbezorgd

(*Je gaat naar een andere website voor de bestelomgeving. Dit systeem wordt beheerd door Oypo. Zij verzorgen de bestellingen, afdrukken en de klantenservice. Deze naam zal je ook terugvinden in de bevestigingsmails en pakbonnen. )
Fotoproducten bestellen
Wat kun je bestellen in jouw persoonlijke webshop?
Adrukken en andere fotoproducten
Het is mogelijk om je favoriete foto’s af te drukken op fotopapier of om andere fotoproducten te bestellen zoals een puzzel, mok of sleutelhanger.
Digitale bestanden
Wil je een foto graag digitaal hebben, dan kun je deze ook als digitaal bestand bestellen. Je krijgt na betaling meteen een downloadlink. Vanaf 5 foto’s ben je voordeliger uit om de hele galerij te downloaden.
Voordeelsets
Van een aantal populaire producten zijn er voordeelsets gemaakt. Deze sets zijn goedkoper dan wanneer je de producten los bestelt. Voordeelsets bestaan altijd uit dezelfde foto.
Veelgestelde vragen
Ik ben mijn inlogkaartje kwijt, wat nu?
Geen nood! Stuur mij een mailtje en ik mail je jouw unieke inlogcodes opnieuw. Vermeld je naam, telefoonnummer, opgegeven mailadres en op welke dag je langs bent gekomen.
er zijn ook foto's gemaakt met neefjes/nichtjes/vriendjes, waar vind ik deze?
Als er van 2 losse shoots ook wat foto’s samen gemaakt, bijvoorbeeld van neefjes/nichtjes of vriendjes/vriendinnetjes, dan komen deze foto’s bij 1 van jullie in de galerij erbij te staan. Ik ga ervan uit dat dit onderling wel goedkomt. Mocht je de foto’s in beide galerijen willen hebben, stuur me dan een mailtje.
Bij Alle foto digitaal staat 'Exclusief/inclusief groepsfoto', wat houdt dit in?
Je mag alles waar ‘groepsfoto’ staat vergeten, dit is voor deze shoots niet van toepassing. Normaal gesproken heeft dit met schoolfotografie te maken (waar dit bestelsysteem veel voor wordt ingezet). Helaas kan ik dat in dit geval niet aanpassen.
Wanneer je Alle foto’s digitaal wilt bestellen, krijg je de complete galerij (van één inlogcode), ook als hier foto’s bij zitten van broertjes/zusjes/vriendjes/neefjes/nichtjes.
Ik heb een vraag of een probleem bij het bestellen van de foto's.
Loop je vast tijdens het bestellen of is er iets onduidelijk tijdens het bestelproces? Dan kun je rechtstreeks contact opnemen met de helpdesk. Je kunt mailen naar support@oypo.nl of op werkdagen tussen 10.00 en 15.00 uur bellen naar +31(0)40 – 8200214
Gaat je vraag niet over het bestelsysteem maar over de foto’s zelf? Dat kun je mij mailen of bellen op +31(0)6 – 41332292
wat zijn de levertijden van de fotoproducten?
Deze verschillen per product.
– Fotoafdrukken ontvang je vaak al binnen 2-3 werkdagen.
– Grotere afdrukken en fotoproducten kunnen een paar dagen langer duren.
– Digitale bestanden kun je na afrekenen direct downloaden.
Ik heb mijn bestelling binnen maar deze is niet compleet, wat nu?
Wanneer je verschillende fotoproducten bestelt, worden deze soms los van elkaar opgestuurd. Kleine afdrukken zijn sneller klaar dan andere producten en worden al eerder verstuurd. Als het goed is, ontvang je na een aantal dagen de rest van de bestelling.
Na 10 dagen nog niks ontvangen? Neem dan contact op met Oypo via support@oypo.nl of bel op werkdagen tussen 10.00 en 15.00 uur naar +31(0)40 – 8200214
Mijn kind heeft een vlek, wondje of andere oneffenheid. kan dit weggewerkt worden?
Photoshopverzoeken zijn mogelijk en doe ik op aanvraag tegen een kleine vergoeding. Stuur mij een mailtje met je wensen + een foto van het inlogkaartje.